پر از خالی....

پر از خالی....




من بوسه های لب به لب موج وساحلم . . .

پیوندها

بسم الله الرحمن الرحیم . . .

شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۱۶ ب.ظ

دلم گرفته کجایی ای آشنای همیشه

بیا که هیچ ندارم جز حرفهای همیشه

هزار لعنت و نفرین به آن شبی که شکستم

و خواند فاتحه ام را دلم برای همیشه

تمام آینه ها را شکسته ام که نبینم 

شکست خوردن خودرا در انزوای  همیشه

میان موج پیاپی نشسته ام به تماشا

وبسته ام دل خودرا به ناخدای همیشه

........................................

کمی ببار دوباره که جان تازه بگیرم 

ببار حضرت باران ببار جای همیشه . . .


از خودم

 

  • ASHKIREZA

نظرات (۲)

سلام
وبلاگ زیبایی دارید، شعرهاتون خیلی دلنشین و زیبا بودند . خوشحال شدم از خواندنشان
با اجازه، لینکتون کردم
  • قاصدک بارون
  • سلام. خوب است که توی شعرهایتان امید را تزریق میکنید.
    متشکرم از دعوتتان.
    یا حق
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی