پر از خالی....

پر از خالی....




من بوسه های لب به لب موج وساحلم . . .

پیوندها

بی خبری . . .

يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۴ ب.ظ

من شبیه درخت بی بارم

مثل یک عمر بی ثمر ،خسته

میروم تا به ناکجا برسم

مثل ک باد ،دربدر،خسته


از هیاهوی قصه های زمین

چه شلوغ است ذهن بیمارم

از درون خودم چه بی خبرم

من که از عالمی خبر دارم


اصلا انگار تخته پاره ام و

روی دریای غم رها شده ام

میبرد هرطرف مرا موج و

زخمی خشم صخره ها شده ام . . .


مانده ام بین گیر ودار دلم

بین امواج تاب و تب تنها . . .

مثل آن عابری که جا مانده

زیر باران نیمه شب تنها . . . 


از خودم . . .


  • ASHKIREZA

نظرات (۱)

  • محمد امین حسینی
  • خیلی خوبه همین مسیر رو ادامه بده

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی